Service Center CAD & Company
Service Center

Voor vragen over ICT en software

Ons Service Center helpt je bij vragen over ICT en het gebruik van Autodesk en Microsoft software. We bieden service via e-mail, telefoon en remote-support. Ook kan je ondersteuning aanvragen op locatie.

Contactgegevens Service Center

T +31 88 494 66 71
ln.ynapmocdacnull@retnececivres
Openingstijden: alle werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur.

Calamiteiten?

Een calamiteit is een incident waarbij meerdere personen geen gebruik kunnen maken van functionaliteit, bijvoorbeeld: niemand kan meer werken met Autodesk Inventor of een hele server is uitgevallen. Neem telefonisch contact op met het Service Center.

Voor wie is het Service Center?

Het gebruik van het Service Center valt binnen de voorwaarden van jouw ICT-beheercontract of het CAD & Company abonnement. Heb je geen contract of abonnement bij CAD & Company en heb je wel een vraag? We nemen je vraag graag in behandeling en informeren je over de voorwaarden.

Teamviewer

Heb jij een CAD & Company abonnement? Download dan hier Teamviewer. Via Teamviewer kijken wij direct mee op jouw scherm zodat jij snel weer aan de slag kunt.

Stel direct een vraag:





Wil je meer informatie ontvangen?
Neem contact met mij op.

"Vraagbaak en gids als je het even niet meer weet. Ik los het op of help je weer op weg."


specialist bouw
CAD & Company | Author

Door gebruik te maken van deze website geef je toestemming voor het plaatsen van cookies. Meer informatie

Wij maken gebruik van cookies.
Om jouw bezoek aan onze website nóg makkelijker en persoonlijker te maken zetten we cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) in. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen informatie over jou verzamelen en jouw internetgedrag binnen (en mogelijk ook buiten) onze website volgen. Met deze informatie passen wij en derde partijen content aan jouw interesses en profiel aan. Daarnaast is het dankzij cookies mogelijk informatie te delen via social media.

Sluiten