Page content

article content

Contract Manager en Software-coördinator zelf aanpassen

Gemiddelde leestijd: 1,5 minuten 

In één van mijn eerdere blogs heb ik al verteld over het verschil tussen een Contract Manager en een Software-coördinator. Maar wat doe je als je de Contract Manager of de Software-coördinator aan wilt passen? Volg onderstaand stappenplan en je hebt het binnen no-time geregeld.

Aanpassen van de Contract Manager

Wil jij graag de Contract Manager van één of meerdere contracten aanpassen? Neem dan contact met ons op. Stuur een e-mail naar servicecenter@cadcompany.nl. Geef hierin aan voor welk contractnummer je de Contract Manager aan wilt passen. Vertel hierin ook wat de naam en het e-mailadres van de nieuwe Contract Manager is. Wij gaan dit dan zo snel mogelijk voor je regelen.

Aanpassen van de Software-coördinator

De Contract Manager kan voor alle serienummers die binnen zijn of haar contract vallen de Software-coördinator aanpassen. Log hiervoor in bij je Autodesk-account en volg het onderstaande stappenplan.

  1. Open links het tabblad User Management.

2. Links onderin vind je de knop Quick links. Klik hierop om het menu uit te laten klappen.

3. Klik in het menu op Manage Software Coordinators. Er opent nu een nieuw scherm.

4. In dit scherm kun je de Software-coördinator aanpassen. Klik op Get Started.

5. In het scherm wordt onder You are signed in as: aangegeven met welk account je bent ingelogd. Als dit klopt klik je op Next. Klopt dit niet? Klik dan op Sign into a different account. Hiermee kun je in het juiste account inloggen.

6. Voer nu het serienummer in waarvan je de Software-coördinator aan wilt passen. Als je dat hebt gedaan verschijnt eronder een nieuw invulveld. Vul hier het e-mailadres van de huidige Software-coördinator in en klik op Next.

7. In het volgende scherm vul je de naam en het e-mailadres in van de nieuwe Software-coördinator. Je mag hier ook een telefoonnummer invullen, maar dat is niet verplicht. Klik op Next.

8. In het nieuwe scherm bevestig je dat jij de autorisatie hebt gekregen om de Software-coördinator aan te passen. Dit doe je door het vinkje aan te klikken. Klik daarna op Submit.

De Software-coördinator is nu aangepast. De oude en de nieuwe Software-coördinator krijgen hier per e-mail bericht van. Het duurt maximaal 24 uur voordat alle wijzigingen bij Autodesk zijn doorgevoerd.

Tot slot

Met dit bovenstaande stappenplan kun je nu zelf de Contract Manager en Software-coördinator aanpassen. Kom je er toch niet uit of heb je nog andere vragen? Neem dan contact met ons op.

Comment Section

0 reacties op “Contract Manager en Software-coördinator zelf aanpassen

Plaats een reactie


*